Friday, July 29, 2022

"MERO EUTA SATHI CHAA" by Pradip Devkota "Musafir" “मेरो एउटा साथी छ” -प्रदिप देवकोटा ‘मुसाफिर’

Part 5 

मेरो मुखबाट मासुको स्मेल आएछ, उसले मालई दुई-दुई चोटी ब्रस गर्न लागाई । 



उनि सधै जस्तै टिउसनमा मात्र आउथिन । कहिले काहीँ उनी टिउसन आउदिनन् रे भन्ने सुनेपछि मलाई त्यो दिन भर नै नरमाईलो लाग्थ्यो । बेलुका तिर म फोन गरेर उनको हालखबर सोध्थे अनि आज दिनभरको घटनाहरू सुनाउथे । उनिसँग  भेट नहुदाको न्यास्रो म फोनमा बोलेर पुरा गर्थे । हाम्रो मित्रता यति गहिरो थियो कि, साझ त्यो बस कुर्ने ठाँउमा वरीपरी पसलका मान्छेहरूले हामी मध्ये एक जनालाई मात्र देखनन् भने पनि तिम्रो साथी खोई त आज भनेर सोघ्न थालेका थिए । मान्छेहरुको हाम्रो मित्रताको कति ख्याल गर्दा रैछन् भनेर खुसी लाग्यो । हामी सधै त्यहाँ उभिदा सोले फिल्मको गित,ए दोस्ती हम् नही तोडेङ्गे’ गुनगुनाई रहन्थ्यौँ ।

पुस २४ मा मेरो जन्मदिन थियो, हामी बिच पहिल्लै कुराहरू हुँदा उसलाई मैले जन्मदिनको बारेमा भनेकी थिए । उसलाई त पछि सम्म पनि याद रहेछ ।  उसले रातको बाह्र बज्ने बित्तिकै मलाई फोन गरेर मेरो बर्थ डे को फस्ट उईस गरेकी थिई । म त मस्त निन्द्रामा थिए । उसको फोनले मेरो निन्द्रालाई बिथोलिदियो । रातभर हामीले कुरा गर्यौ । अब सुत्यौँ भनेर घडी हेर्दात रातको तीन बजिसकेको थियो ।

हामी एक अर्कालाई कहिले कलेजका केटाहरू, कहिले स्कुलका सरहरूको नाम जोडेर जिस्काउने गर्थ्यौ । हामी लभ र रिलेशनसिपमा त्यति सिरियस थिएनौ, केबल रमाईलोको लागी एक अर्कालाई चिढ्याउथ्यौ । वास्तबमा हामी आफ्नो मित्रतामा यति ब्यस्त थियौ कि हामीलाई प्रेममा पर्ने फुर्सद नै थिएन र कहिल्लै आवश्यकता पनि परेन । बरू हामी नै एक अर्कालाई ब्बाईफ्रेण्ड र गर्लफ्रेण्ड भनेर जिस्काउथ्यौ । प्रेमले हाम्रो मित्रतालाई कहिलै भुल्नदिनेछैन भनेर वाचा पनि गरेका थियौँ तर के थाहा पछि त्यहि प्रेमले नै हाम्रो मित्रता टुटाउछ भनेर ।

मैले त्यो दिन स्कुलमा सर म्यामहरुलाई आज मेरो बर्थ डे हो, एकछिन पर्खनुस है, आज मेरो तर्फबाट मःमः पार्टी छ भनेर साझ पाँच बजे सम्म राखेको थिए । दुई तीन जना घरमा काम छ भनेर जानु भयो । हामी पाँच जना थियौँ, मेरो टिउसन क्लास सकिएपछि हामी स्कुल माथीको क्याफेमा गयौँ, त्यहाँ मैले सबैको लागि मःम र चिसो अडर गरे ।

मःम कुरीरहेको बेला पार्वती बाथरुम जान्छु भनेर बाहिर निस्किएकी थिई आउदा त स्प्राईज भन्दै मेरो लागि केक र बर्थ डे गिफ्ट लिएर आईछ । मैले त केक काट्ने कुरा सोचेकै थिईन । उसले त साञ्चिकै मलाई स्प्राईज पो दिई । त्यो बेला म कम्ता खुसी भइन । उसलाई अगालो हालेर म रोए । त्यहाँ हुनुभएको सर म्यामहरू पनि छक्क पर्नु भयो हाम्रो दोस्ति देखेर । हुन त पार्वतीलाई भेट्नु भन्दा पहिले मैले अरुलाई भेटेकी हुँ तर पहिला भेटेको भन्दैमा सम्बन्ध गाढा नहुने रहेछ ।

त्यो साझ पार्वती मेरै घरमा बसि । हामीले घरमा फेरी केक काट्यौ परिवारसँग बसेर । त्यो दिन मटन र बफ दुबैको मासु पाकेको थियो हाम्रो घरमा किनकी पार्वतीले बफ खाँदिन थिई । खाना खाने बेलामा मैले उसलाई तिमीले खाएको मासु त ठुलो खसीको हो नि भनेर जिस्काए । उसले हरेक पल्ट मासु खाँदा सुधेर मात्र खान थालि । मलाई साह्रै माँया लागेर आयो अनि मैले बफ र मटन छुट्टा छुट्टै फाकाएको हो , यसमा मिसमास गरेको छैन भनेपछि मात्र उसको मुख उज्यालो भयो ।

राती सुत्ने बेला हामी एउटै खाटमा सुतेका थियौ, मेरो मुखबाट मासुको स्मेल आएछ, उसले मालई दुई-दुई चोटी ब्रस गर्न लागाई । त्यतिले मात्र नभएर मैले ल्वाङ र सुकमेल चपाएर सुत्नु पर्यो । रातभर हामीले आफ्नो अतितको अनि भबिष्यको बारेमा कुराहरू गर्यौ । साथीहरूको कुरा काट्यौ, आफ्नो कल्पनाको प्रेमीहरूको कुरा गर्यौ । आधा रात बितिसकेको थियो, भोलि चाढै उठ्नु थियो, त्यसैले आफ्नो कुरा लाई आधा अधुरै छोडेर सुत्ने कोसिस गर्यौ ।

एकदिन, पहिल्लै देखी पढाईरहनु भएको टिचरले अचानक स्कुल छोड्नु भएको कुरा सुने । उहाँ प्राईमरी लेभलमा साईन्स र म्याथ पढाउनु हुन्थ्यो । मलाई पार्वतीको याद आयो । पार्वती हाम्रो स्कुलमा पढाउन आएपनि हुन्थ्यो नि जस्तो लाग्यो । म उसलाई फोन गरेर सोध्छु भन्दै थिए उसैले फोन गरी । स्कुल प्रशासनले सुरूमा उसैलाई फोन गरेको रहेछ ।

उ मलाई भन्दै थिई, “ मलाई आज स्कुलबाट फोन आएको थियो, मेरो लागि एउटा जब खालि छ रे, स्यालरी पनि राम्रो दिन्छु भनेका छन् , म के गरू ?” मेरो मनकै कुरा गरी उस्ले । मैले खुसी हुदै भने, “वाऊ ! यो पनि सोध्ने कुरा हो त । भोलिबाट खुरुक्क आउने नि ”

उसले अनकनाउदै भनि, “ हेर न, मैले अहिले काम गरिरहेको स्कुलमा के भन्ने होला, यसरी पढाईको बिचमा स्कुल छोड्दा राम्रो हुदैन होला ?”

मैले उसलाई धेरै बेर सम्झाए । उसलाई पनि मेरो स्कुलमा आउन मन त थियो तर काम गरिरहेको स्कुल छोड्न अप्ठ्यारो पनि थियो । फेरी वर्षको बिचमा छोड्दा पाउनुपर्ने बाँकी पैसा माग्न पनि गाह्रो हुन्थ्यो । उनले नै एउटा आईडिया निकालिन्, “ पहिला राम्रो सँग सम्झाउछु, पछि मानेनन् भने पैसा पनि चाहिदैन्, भोलि देखी मेरो साटो अर्को टिचर खोज्नु भनेर स्कुल छोड्दिन्छु ।” यो डिसिजन लिन त्यति सजिलो थिएन ।

उनि हाम्रो स्कुलमा धेरै पैसा दिन्छन् भनेर आउन लागेकी पनि थिईनन्। हाम्रो स्कुल उनको घरबाट झनै टाढा थियो , उनी त सिर्फ मेरो लागी यो स्कुलमा ज्वाई गर्दै थिईन । यो कुरा मलाई मात्र थाहा थियो । यसरी हाम्रो कुरा भएको तेस्रो दिन पार्वती हाम्रो स्कुलमा फुल टाईम टिरको रूपमा ज्वाईन भईन् ।

अब त हामी साथमै थियौ, हाम्रो कुरकानी र घुमफिर पनि बढ्न थाल्यो । स्कुल आउदा सँगै, घर फर्कदा सँगै, शनिवार फिल्म हलमा सँगै । हामी धेरै ठाउमा सगै घुम्न जान थाल्यौ । मेरो संगतले पार्वतीले बफ खान थालि, मैले कुखुरा पनि मन पराउन थाले । मैले उसलाई हल्का हल्का नेवारी पनि सिकाए । केही रमाईलो कुराहरू सिकी अनि थोरै थोरै नेबारी गाली पनि सिकि ।

हाम्रो लुगाको च्वाईस पनि एउटै थियो, प्रायः हामी लुगा किन्दा एउटै डिजाईनको दुईवटा लुगा किन्थ्यौ । पसलमा पनि हामीलाई दिदि बहिनि हो भनेर सोध्थे । हामी मुर्छा परिपरी हास्थ्यौँ । वास्तबमा हामीलाई हास्न कुनै टपिक नै वाहिदैन थियो। हामी सानो सानो कुरामा पनि घत मानि मानि हँस्थ्यौ ।

“हाम्रो नाक हेर्नु भाछैन, यस्तो चुच्चो र थेप्चो नाक तपाईलाई दिदीबहिनिको हुन्छ जस्तो लाग्छ” भनेर पसलेलाई उल्लिबिल्लि बनाउथ्यौ । कहिले काहीँ कसैले सोधेर अति गरे भने भनिदिन्थ्यौ, “ हाम्रो बाबा र मम्मीको ईन्टरकास्ट म्यारिज हो नि त, त्यहि भएर म चाँही नेबार जस्ती अनि उ चाँही बाहुनि जस्ती देखिन्छे । अब त विस्वास भयो हजुरलाई ।”

हामी जहाँ जादाँ पिन सँगै, जे कुरा पनि बाढेर आधा आधा खानै पर्थ्यो । एउटा कुनै कुरा मन परेन भने दुबै जनाले त्यसलाई फर्किएर पनि नहेर्ने । घरमा हामीलाई मेरो मम्मीले सधै भन्नु हुन्थ्यो, “होईन तिमिहरुको त आन्द्रा पनि जोडिएको छ कि के हो । एउटाले नखाए आर्कोले पनि नखाने । तिमीहरूले भोलि पर्सि बिहे गर्यौ भने के गर्छौ ?” हामी पनि के कम थिएम र । मम्मिलाई एकै स्वरमा भनिदिन्थ्यौ, “बिहे पनि एउटै केटा सँग गर्ने हो, पछि बेहुलालाई काटेर आधा आधा भाग लगाउने, टाउको एउटालाई, खुट्टा अर्कोलाई ”  त्यसपछि हाम्री घरै थर्कने गरी हाँस्थ्यौँ ।

त्यो वर्ष स्कुलको सेसन राम्रै गरेर सकियो । चैतको तेस्रो हप्ता सम्ममा फाईनल एक्जामको रिजल्ट पब्लिस गरेपछि स्कुल बन्द भयो । हामी सबैलाई हप्ता दशदिन जतिको छुट्टी दिईएको थियो । त्यो बिदाको दिनहरू हामीले खुब रमाईलो गरेर मनायौँ । कहिले पार्वतीको घरमा त कहिले मेरो घरमा बस्यौँ । नयाँ वर्षको दिन दुबै जानाले एक अर्कालाई गिफ्ट किनेर दियौँ । हाम्रो फ्रेण्डसिपलाई कहिल्लै टुट्न नदिने प्रमिस पनि गर्यौ ।

बैशाख पाँच गतेवाट हाम्रो स्कुलमा नयाँ सेसन सुरू भयो । जब पहिलो दिन हामीले स्कुलमा स्टाफहरुलाई देख्यौ, हामी त तीन छक्क पर्यौ किनकी स्कुलमा सबै जना नयाँ टिचरहरू आउनु भएको थियो । हामी दुई र अरु तीन जना बाहेक पुराना टिचरहरु हुनुहुन्थ्यो बाँकी सबै नयाँ हुनुहुन्थ्यो । रमाईलो कुरा त के थियो भने सबै टिचरहरु योङ हुनुहुन्थ्यो अनि एकदम फ्रेण्डलि पनि । उहाँहरुको ग्रुप आएपछि त स्कुलको माहोलनै परिवर्तन भएको थियो ।

बिस्तारै दिनहरू बित्दै गए । सबैकुरा आफुले सोचेजस्तै हुदै थियो । मेरो व्याचलरको फस्ट ईयरको एक्जाम पनि सकिएको थियो । मलाई आफ्नो कलेज भन्दापनि स्कुल रमाईलो लाग्न थालेको । नयाँ आउनु भएको सर म्यामहरू पनि हाम्रो साथी बनिसक्नु भएको थियो । बिदाको दिनहरुमा हामी सबै मिलेर घुम्न जान्थ्यौँ । कहिलेकाही फोनमा कुराहरू पनि  हुन्थ्यो । सँञ्चो बिसँञ्चो सोधिखोजी गरिन्थ्यो । उहाँहरुको व्यबाहार देख्दा यस्तो लाग्दैन थियो कि हाम्रो भेट केही महिना अगाडी मात्र भएको थियो । हामी धेरै पुरानो साथी जसरी एक आपसमा खुलेर कुरा गर्ने भईसकेका थियौँ ।

एकदिन म खाना खाएर सुत्न लागेको बेला मेरो मोबाइलमा वसन्तसरको फोन आयो । उहाँले कहिल्लै पनि राती यसरी फोन गर्नु हुदैनथियो । कुनै जरूरी काम परेर होला भनेर मेले फोन ऊठाए । उहाँको आवाज सुन्ने बित्तिकै मलाई मनमा लागिसकेको थियो, वसन्त सर रक्सिले मात्तिनु भएको छ भन्ने । उहाँको बोलि यति धेरै लड्बडिएको थियो कि मैले उहाँको एउटै कुरा बुझ्न सकिरहेकी थिईन । उहाँ रोएको हो कि हाँसेको मैले छुट्टाउनै सकिन । मैले दुई पटक सम्म फोन राखिदिए तर उहाँले बारम्बार  कल गरिरहनु भयो । म बाध्य भएर उहाको कुरा थाले ।

No comments:

Post a Comment