Sunday, August 21, 2022

New Nepali Novel "UNCONDITIONAL LOVE" BY PRADIPDEVKOTA ‘MUSAFIR’.

Part 2:

आकांक्षालाई पनि आमाले आफ्नै छोरी सम्झेर माँया गर्नु हुन्छ । सायद घरमा खट्किएको  छोरीको अभाब आकांक्षाले पुरा गरिदिएकी थिई 



हातमा सानो गाग्री बोकेर म पधेँरा तिर लागे । पधेँरामा मान्छेहरूको भिड बाक्लै थियो । केही समय पालो कुरेपछि मैले पानी थाप्ने पालो पाए । गाग्रीलाई धारोमा थाप्नै लाग्दा पछाडीबाट कसैले भनेको सुने, “ अरे, आशुतोष बाबु, सुरूमा हात मुख त धुनुस्, अनि पानी थाप्नु होला ।”

म झस्याङ भए । बिहानै उठेर पधेरामा पुग्दा पनि मैले आफ्नो हात मुख धुन भुलेको थिए । आफ्नो अल्छीपन अझै सम्म छोड्न नसकेकोमा आफैलाई लाज लाग्यो । पछाडी फर्केर हेरे, आकाँक्षाको आमा हुनुहुदो रैछ । लजाउदै नमस्कार काकी भने ।

“कहिले आउनुभयो त बाबु ? कति दिनलाई छ छुट्टी?”

“एक दुई दिन बस्छु होला काकी । भर्खरै परिक्षा सकियो, यसो भेटघाटको लागी मात्र आएको हो ।“

“हाम्रो घर तिर नि आउनु न है । आकाँक्षा सधै तपाईको बारेमा कुरा गरिरहन्छे ।”

“आकाँक्षा” शब्द सुन्ने बित्तिकै मलाई बिहानको घटना दिमागमा आईहाल्यो । अघि सम्म सामान्य तरिकाले बोलिरहेको म, एकाएक बोल्न अप्ठ्यारो लाग्न थाल्यो । मैले त मनमनै आकाँक्षाको आमालाई सासुआमा पो देख्न थालेछु ।

म केही पनि नबोलेको देखेर उहाँले फेरी सोध्नु भयो, “ के भयो आशुतोष बाबु ! धेरै बेर सोच्नु भयो त । हाम्रो घरपनि हजुरकै घरजस्तै त हो । आफ्नो सम्झिए सबैकुरा आफ्नै हुन्छ क्यारे । ”

मैले केही बोल्ने शब्द नै पाईन । किनकी मैले त धेरै कुरा आफ्नो नहुदा नहुदै पनि आफ्नो सम्झी सकेको थिए । “हुन्छ काकी, म दिउसो तिर आउछू नि ।“

भरीएको गाग्री काघँमा बोकेर म फटाफट घर तिर लागे । छिटो छिटो हिड्दा गाग्रीको पानी छवल्किरहेको थियो, त्यो भन्दा बढी त मेरो मन छचल्किएको थियो ।

 

दिनभरी घरमै बसेर समय कटाए किनकी मेरो उमेरका साथीहरू धेरै जसो दुबई, कतार र मलेसिया पुगिसकेका छन् । कोहि जापान र कोरियामा पनि छन् । एकाध साथीहरू काठमाण्डौमा विहान बेलुकाको छाक जुटाउन सङ्घर्ष गर्दै छन्।

मैले पनि त एस. एल. सी पास गर्ने बित्तिकै गाँउ छाडी काठमाण्डौ शहरमा आफ्नो भबिष्य खोज्न हिडेँको थिए । विहान कलेज पढ्थे भने दिउसोको खालि समयमा काम गर्थे । मैले पुतलीसडकको एउटा पुस्तक पसलमा काम गर्न थालेको पनि दुईवर्ष जति भइसक्यो । कोठा भाडा र बिहान बेलुकाको खर्च चलाउन ठिक्क हुन्छ मेरो कमाई। घरमा पैसा पठाउन नसकेपनि घरबाट त माग्नु परेको छैन नि भन्ने सोचेर मन बुझाउछु । पैसा कमाएर घरमा बा’आमालाई पठाउन नसकेको पिडा त छदै थियो, त्यसमाथी पनि जति कमाएको थिए त्यसैमा गुजरा गर्नुपर्ने बाध्यता पनि सँगै थियो ।

घरमा आएको बेला मैले गर्ने काम खासै केही हुदैन, सबै कामधन्दा, मेलापात  बा’आमाले नै समाल्नु भएको छ ।  आमाबाट थाहा पाए आकांक्षाले घरको काममा बा”आमालाई सघाउदि रैछे, बा’आमाको ख्याल गर्दि रैछे । गाह्रो साह्रो हेरीदिने उहि रहिछे घरमा । आकांक्षालाई पनि आमाले आफ्नै छोरी सम्झेर माँया गर्नु हुन्छ । सायद घरमा खट्किएको  छोरीको अभाब आकांक्षाले पुरा गरिदिएकी थिई ।

आकांक्षा एकदम सरल र मिजासिली स्वभाबकी केटी छे । सबैलाई उस्तै आदर सम्मान गर्ने जानेकी । घर ब्यवाहारको कुरामा कसैले सिकाउनै पर्दैन् । रुपमा बिछटै राम्री तर पढाईमा मध्यम । परिक्षामा पहिलो दोस्रो नभएपनि कहिल्लै फेल भएकी छैन् । मैले नै सहयोग गरिदिन्थे परिक्षाको बेला । एस्. एल. सी.पछि उ सँगैका साथीहरु पढ्नलाई काठमाण्डौ गए तर उ भने गाँउमै खोलेको ‍प्लस टु मा पढ्दै छे । उमेरमा म भन्दा दुई वर्षले कान्छि छे तर उसमा मेरो भन्दा बढि परिपक्ता छ किनकी उ दुःखमा भिजेकी छे, उसले घर व्यवाहार र समाज बुझेकी छे ।

साझ घाम डुब्ने बेला तिर म आकाँक्षाको घर तिर लागे । आकाँक्षा बाहिर फलैँचामा बसेर तरकारी केलाउदै रैछे । उसकी सानि बहिनी भित्र भान्साकोठामा आमासँग झगडा गर्दै थिई । आकाँक्षालाई हेरेर थोरै मुस्कुराए र सरासर भित्र छिरे । आकाँक्षाकी बहिनीले आफ्नो घरमा नयाँ मान्छेलाई देखेपछी रून बन्द गरी । मैलै हिजो बाटोमा किनेका केही दाना स्याउ र एक बोत्तल कोक लगेको थिए, बहीनिलाई बोलाएर उसको हातमा रखिदिए । सुरूमा त नजिक पर्न पनि डर मानिरहेकी थिई पछी डराइ डराई मेरो हातको झोला समाति।

आकाँक्षाको आमा बा सँग कुरा गरीरहदा आकाँक्षा बेलाबेला भित्रबाहिर गरिरहेकी थिई  । मलाइ थाहा थियो, उ पनि मेरो कुरा सुन्न चाहान्छे । मलाई एक दुईवटा प्रश्न पनि सोध्न चाहान्छे होला । आफ्नो स्कुलको साथीको बारेमा केही सुनाउन चाहान्थी होला तर त्यहाँ त्यस्तो माहोल बनिरहेको थिएन । मलाई पनि उसको बारेमा अझै धेरै जान्ने मन थियो तर म पनि खुलेर बोल्न सकिरहेको थिईन । थाहा छैन किन, बेलाबेला आकाँक्षासँग मेरो नजर जुध्दा मेरो मुटुको धड्कन एकाएक बढेर आउथ्यो । 

No comments:

Post a Comment